Kada smo poslednji put „viđeni na mreži“ („last seen“) i da li smo onlajn deluje da su jedne od glavnih stvari koju neko želi da sazna o nama? Hajde da, umesto toga, zajedno postavimo ova pitanja: kad smo se poslednji put osećali voljeno, kada nas je poslednji put neko poljubio i zagrlio, kada smo zadnji put plesali?
U toku je kampanja EXIT fondacije i Unicefa, koja ukazuje na ogroman značaj kontakta uživo za očuvanje mentalnog zdravlja, pogotovo kod mladih u digitalnom dobu.
A ti imaš priliku da budeš deo kampanje i osvojiš nagrade kao što su:
VIP ulaznice za EXIT 2024
Regularne ulaznice za EXIT 2024
Jednodnevne ulaznice za EXIT 2024
EXIT kamp
EXIT merch
Hajde da dokažemo da je kontakt uživo nezamenljiv! LIFE IS LIVE! Upusti se u avanturu koju ćeš pamtiti!
Širom Sea Star festivalskog prostora nalaze se poruke, kao deo ilustrovanih školjki:
#LastSeen
#LastKissed
#LastHugged
#LastAdored
#LastLoved
#LastDanced
Tvoj zadatak je da sa omiljenom osobom ili celom ekipom kreneš u potragu za ovim porukama, rekreiraš ih u formi fotografije ili videa i podeliš ih na svom javnom Instagram profilu kao Feed objavu.
Koraci do nagrada:
Napravi fotku na EXIT info zoni sam/a ili uz pomoć profesionalnog fotografa (fotografije će biti dostupne na EXIT Festival Facebook i Flickr profilima narednog dana);
Na festivalskom prostoru pronađi i rekreiraj minimum 3 poruke na svoj način ispred samih natpisa kroz fotografiju ili video (Last Seen, Last Kissed, Last Hugged, Last Adored, Last Loved, Last Danced);
Objavi fotografiju sa EXIT info zone zajedno sa tvojim rekreacijama poruka na svom Instagram profilu kao carousel Feed objavu uz tagovanje @exitfestival, @exit.fondacija i @seastarfestival, i uz upotrebu #LifeIsLiveAtSSF24 heštega
Ne zaboravi: Story istekne, a prava priča je tu za ceo život / A true story lasts a lifetime!
The post Spakuj uspomene sa mora i ponesi ih na EXIT – to može biti tvoj True Story za ceo život! appeared first on EXIT Festival 2024.
Comment